Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Counterstrike source.

Eftersom jag inte har så mycket spel att spela längre då jag nästan spelat klart alla mina spel,
så varvar jag ner med att spela cs, vilker jag oftast gör när jag har tråkigt eller behöver varva ner
från ett stort spel jag precis klarat ut.
Blir nog iaf att äntligen spela klart dantes inferno snart, var ju ett jäkla tag sen, eller om man
kanske ska spela klart halo 4 ? Haha alldeles för många spel att välja mellan.
Men nya spel lär det iaf inte bli på några måndader då ekonomin inte alls bjuder på det nu haha.

Ni som spelar sims kanske inte hört om den nya världen/expansionen som kommer ut nu, där då
får äran till att föda upp din egna drake, det verkar ju lite roligt faktiskt, rätt annorlunda ifrån vad
vanliga sims är, kanske blir att testa det ändå!
 
Finns de någon här som spelar på steam? Någon som kanske vill spela något roligt spel tillsammans med mig?
Skriv i kommentarerna isåfall!

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Hehe min pojkvän tvingade mig att börja spela APB reloaded via steam tillsammans med han och hans polare, ganska roligt spel som är lite som GTA ^^ Kramisar Carro

2013-05-11 @ 10:48:53
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag brukar spela spel på steam väldigt ofta. Spelar mest Team fortress 2 kolla gärna in det. Det bästa är att det är gratis! ^^ http://store.steampowered.com/app/440

2013-05-11 @ 16:09:44
URL: http://josseborj.blogspot.se/



Kom ihåg mig?






Trackback