Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Catz 2!

Hej jag har inget liv och spelar ett barnspel, catz 2. Värsta awesome ju!
Nej, men jag älskar katter och var fan bara tvungen att köpa detta spelet, min pojkvän skakade på huvudet och sa att jag var konstig, jag sa att jag var epic!

Köpte ju självklart gametime till wow med, men igår var jag fan alldeles för trött för att lvla upp de där sista lvlarna jag har, så får bli idag ist, ska nog först in till halmstad och köpa en tröja och kanske något xbox spel, men nu bjuder jag iaf på CATZ 2, mraaaaoooow.
 

Kommentarer
Postat av: Björkenstein

Åh måste testa det! Kul att du också gillar spel :D

Svar: HAHAAHHA ja gör det!!! världens bästa spel ifall du gillar katter, dock kanske lite barnsligt, men vem tusan bryr sig :DDD
None None

2013-03-24 @ 22:12:10
URL: http://www.nattstad.se/bj%C3%B6rkenstein
Postat av: Björkenstein

Självklart! Katter och spel i ett? Mer än bäst ju :D

Svar: ja men eller hur! älskar katter, hade jag kunnat hade jag fasiken adopterat alla hemlösa katter till mig!! <3333
None None

2013-03-25 @ 19:53:25
URL: http://www.nattstad.se/bj%C3%B6rkenstein



Kom ihåg mig?






Trackback