Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Sämsta dagen..

Haft sämsta dagen idag, skulle upp vid 9, sov 3 timmar.
Sedan när jag vart inne i stan och skulle fylla på resekortet, ja då hade de
ändrat minimum summan för påfyllningen så jag kom ju inte iväg, kul kul.
Så nu blir de ingen dopfotografering.. och de hatar jag eftersom det faktiskt
vart för min närmsta kompis lilla dotter, men det är aldrig lätt att vara fattig..

Men gjorde en prodkutiv sak idag, det var att söka in till psykologi, har alltid velat
läsa det så nu håller jag tummarna på att jag kommer in. Sedan kan jag ju få in pengar
så jag verkligen kan komma iväg till andra fotojobb utöver skåne, hatar att va pank..

Tänkte även dra ihop en liten bloppis, kanskle får jag sålt de till någon utav er,
annars hamnar de på tradera där någon säkerligen vill ha de!
 
Mina fina skills:
 

Kommentarer
Postat av: POOS

Fan vad tråkigt :(
Psykologi har jag läst, både a och b och det var jäkligt givande! :)

2013-05-18 @ 00:04:46
URL: http://www.fames.se/POOS
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

neej,vad tradigt!!...Hoppas du kommer in på psykologin=)...

2013-05-18 @ 16:25:27
URL: http://punkpoeten.blogg.se



Kom ihåg mig?






Trackback