Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Sucker punch!

Måste fan få tipsa om min älsklingsfilm, sucker punch!
Omg, kan inte få nog av filmen!!

 
Vi får följa med in i en ung flickas drömvärld som blir hennes flykt undan en betydligt mörkare verklighet i fångenskap. Tillsammans med fyra medfångar bestämmer hon sig för att rymma men flyktvägen är fylld av våldsamma faror och det blir allt svårare att skilja på vilka som är verkliga och vilka som bara finns i fantasin...
 
Jag älskar denna filmen, jag älskar brudar med tunga jäkla vapen, jag älskar att de skiftar mellan verklighet och hennes fantasi och hur bra den faktiskt är, att för att kunna rädda sig själv måste man kunna rädda andra med.
Så jäkla bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Näää den där filmen har jag helt missat!!! Måste ta och se den, verkar ju awesome :D

Svar: ja kolla in den :DDDDD älskar den! kan vara lite svår att förstå först men sedan fattar man de hela :D
None None

2013-03-25 @ 21:55:41
URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Kom ihåg mig?






Trackback