Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Green day - Bråvalla 2013

Detta var det jag hade väntat på i över 8 år. 8 jäkla år. Bandet som räddade mig i tonåren ifrån de där svarta
stunderna. Festivalens höjdpunkt (Dock så vart ju rammstein de men ja, just för denna dagen). Jag minns
hur mina väggar var fyllda med Green day planscher och flaggor innan. Hade tröja och en massa annat.

När vi stod i diket och jag insåg att det snart var dags, då kom tårarna, Glädjetårarna och nu när jag
skriver detta känner jag hur en tår rinner sakta ner för min kind. De levererade verkligen stort och i låten Minorty
plockar de upp den första personen som får gästa scenen och jag minns hur jag tjöt över att jag inte stod i publiken. Personen fick till och med en kyss vilket fick mig ännu mer att börja tjuta. Det var så himla fint.

Klart att de får en solklar 10 utav 10 från mig!!!

 

Kommentarer
Postat av: Christina

Så bra bilderna blev :)
Jag tycker att de var bättre under deras 21st Century Breakdown turnering. Det var lite mer av en show på de konserterna + att jag kunde fler låtar då O:) hade nästan inte hört någon sång på de tre nyaste albumen innan jag hörde dem nu i juni :/

2013-07-14 @ 12:11:51
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.no
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

såå häftigt,såklart!!...häärliga Green Day<3..

2013-07-15 @ 09:00:24
URL: http://punkpoeten.blogg.se



Kom ihåg mig?






Trackback