Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Watching your empire fall.

Förlåt för världens dåligaste bloggning, men allting har verkligen varit skit.
Panikångest hit och dit, förhållanden som tar slut, ensamhet, tankar på natten då man bara vill sova.
Har spenderat all min vakna tid med människor som gör mig glad ist, vänner som alltid finns där.

Men jag känner väl att de börjar bli bättre nu, tacka all musik vettja.
Så tänkte att jag drar igång bloggandet nu igen.
Skriver ett inlägg senare om vad som hänt de senaste veckorna och sedan fortsätter jag med
uppladdningen på alla bilder från metaltown och bråvalla igen.

Kan även dra igång med videobloggarna och kanske dra igång en frågestund med?
Så länge kan ni njuta av denna fula lilla videosnutt på mig!


Kommentarer
Postat av: Christina

Uff, det här lät inte trevligt alls. Det blir bättre, det tar bara tid.

2013-08-03 @ 10:45:10
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.no
Postat av: Lina Tsutsumi

Du kommer snart att bli bättre! Hoppas allt är okej med dig!

2013-08-06 @ 16:46:11
URL: http://linatsutsumi.com



Kom ihåg mig?






Trackback