Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Stockholm + Justin Bieber, Dag 2.

Vi vaknade upp vid 10 kanske, åt lite frukost, började sedan packa ner våra saker och fixade oss.
Väntade tills Emmas kusins tjej kom tillbaka för att låsa dörren för oss
och sedan drog vi till Emmas kusins jobb.

Efter det tog vi tunnelbanan in till Centrum och jag gick runt och frågade as många
så vi verkligen kom rätt, kände mig som en turist utomlands, haha!!
Väl framme i Centrum så fann vi oss ut på plattan, där stod de folk och kastade tampinger på oss,
helt normalt här i Stockhom verkar de som HAH!!
Träffade sedan upp min pojkväns och min vän chili där och
han visade oss sedan till en thaibuffe så vi kunde äta oss mätta.

Efter det strosade vi bara runt i Stockholm, kollade affärer och sista tiden satt vi bara på
ett cafe och njöt utav sista tiden i stockhom.

Sedan var det dags att bege sig till tåget och slå sig ner på sina platser.
Träffade på en mamma och hennes dotter som även varit på konserten och
satt och pratade med dem en massa, så himla mysigt.

Tågkonduktören tyckte att det var så många Beliebers i tåget hem så han tyckte
att Bieber skulle införskaffa sig ett rosa tåg till alla hans fans nästa gång, och
han målade även fina smileysar på våra biljetter, bästa ever!

Halv 1 var vi hemma i Falkenberg och vi åt mat för att sedan lägga oss i kojs igen.
Vaknade upp dagen efter och fick packa mina saker igen och sedan var det dags att åka hem till
mitt kära skåne igen.

Har haft två utav de bästa och roligaste dagarna på länge med min lillasyster.
Vi behövde verkligen ensam tid och bara umgås vi två.
Jag ångrar ingenting utav de jag gjort för både mig och henne,
detta kommer bli något jag sent kommer glömma!
 
En kaka till alla er som orkade läsa allt om mina två dagar!! :D

 

Kommentarer
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

haha rolig tågvärd!...^^

2013-04-27 @ 15:41:14
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Postat av: ☆Z I N J A☆

fint med smileys :D

svar: åh vad bra, har verkligen inte tid just nu men lite senare i veckan :)

2013-04-28 @ 18:09:02
URL: http://zinja.blogg.se/



Kom ihåg mig?






Trackback