Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Säkerhet före allt,kära vänner!

Ville bara säga att va skit rädda om alla lösenord ni har, dela inte ut dem till vem som helst
och se till att ha ett lösenord som innehåller både bokstäver, punkter/tecken och siffror, de är svårast att
komma åt, använd även stor bokstav någonstans ifall ni kan!
 
En kompis till mig har råkat ut för att alla hennes konton har blivit hackade,
sedan har personen valt mig att vara dens "huvudperson" dvs att de ska se ut som om jag är den skyldiga,
just därför jag inte haft lust till att blogga för hat suttit med detta och sedan för att jag varit fast i Bioshock, men det ska jag berätta om i ett annat inlägg.

Men som sagt, VAR FÖRSIKTIGA OCH DELA BARA MED ER UTAV VIKTIG INFORMATION TILL PERSONER
NI VERKLIGEN LITAR PÅ!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så drygt av folk att hacka in på andras konton och så :s man får ju vara verkligen rädd om sina lösenord!
Kram

2013-04-10 @ 19:01:18
URL: http://thepainoflove.devote.se



Kom ihåg mig?






Trackback