Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Jag hatar dig, min älskling.

Hejsan, har verkligen inte mått bra de senaste månaderna, vilket har lett till att jag inte har bloggat ett skit.
Det har nog berott på allt som har hänt och även att de nu slår om till höst.

Tänkte att jag berättar allting från början.
Som de flesta redan vet är jag inte tillsammans med min kille något mer.
Det har nu gått två månader sedan jag lämnade honom, man kan inte tvinga sig själv att älska någon när 
man vet att man inte blir behandlad rätt. Vi är inte vänner längre i dagens läge, inget jag ångrar eller vill ha tillbaka.
Jag själv skulle nog säga att jag mår så mycket bättre utan honom.

 
 
Detta leder ju till att jag nu har lämnat skåne och bor hemma i lilla Halland igen.
Har byggt upp mitt lilla spelcenter i mitt rum och trivs så mycket bättre här än vad jag gjort någon 
annanstans. 
Jag har saknat mina vänner här som jag vet är sanna mot mig och som alltid ställer upp för mig.
Jag är ute mer och härjar än att bara sitta hemma och glo på en datorskärm varje dag. 
Dvs, jag mår så mycket bättre här än vad jag gjort under de året jag bara satt och stirrade på en datorskärm.
 

Jag fick jobb på wrathmusic, fick hålla på med det jag älskade. Att fotografera.
Att fotografera konserter och sådant har alltid varit min högsta dröm och att jag nu får uppfylla den är 
helt fantasktiskt. Jag har fått hänga i studio/replokaler och fotat bandbilder. Så jävla häftigt är det och 
jag älskar det. Vi har kommit så långt med wrathmusic nu och jag är så stolt. Vi drar nog kanske ihop
en spelning snart, hoppas ni vill stötta oss och komma på det!!
 
Jag har även blivit "maneger" för min ena polare som jag med är så jäkla stolt över.
Så stolt över att han kommit så satans jävla långt och jag lovar att han kommer bli större.
Jag är stolt att han fortsätter kämpa även fast de finns folk som inte gillar det han gör.
Hans musik är tung, de levererar verkligen och att se han få igång en publik på över 100 pers, de var riktigt häftigt. Tycker ni kan kolla in han, vi håller på att slipa på nya ideér, kanske kommer de en till musikvideo snart igen!


Det går framåt för mig nu, visst oktober är en riktigt jävla skitmånad för mig. 
Så jag kanske inte mår så bra för att blogga i denna månaden, men det kommer, jag känner hur
jag rör mig framåt och går mot det bättre.
November kommer vara så grymt kul så det inte är sant och jag lovar att ni ska få hänga med på allting!

6 November:
P4 HALLAND
8 November:
Spelning på på G med Willman
9-11 November:
Kryssning med rockbitch boat, Stockhom-Riga
22 November:
A silent escape spelning på Downtown
27-01 November/December:
Dreamhack Winter ffs!!!
4 December:
BMTH i Malmö

Ses vi kanske på något? :D

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Sjukt kul att du är tillbaka :D

2013-10-16 @ 12:32:58
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: Hanna

Vi ses på BMTH ;)

2013-10-30 @ 15:38:56
URL: http://acoz.blogg.se



Kom ihåg mig?






Trackback