Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Idag är det ingen vanlig dag!!

Förlåt för att jag inte uppdaterar, men är i Markaryd hela veckan typ. 
Är här för idag fyller min lilla roomie 18 år hon blir en stor flicka!!!
Så idag blir de först lite släktkalas för henne och sedan blir de la en snabb runda på krogen med!
Imorgon blir det med en massa förfest för att sedan dra ut.

Restan av veckan vet vi inte än men blir de nog bra de med!
Och snart är det novemver med, längtar så fruktansvärt mycket till rockbitch boat och dreamhack.
Kommer bli så jäklans kul!!
Vad ska ni hitta på nu när ni har lov då ? Hoppas ni hittar på något kul!!!
 
 
HIPP HIPP HURRA TILL VÄRLDENS BÄSTA, JAG ÄLSKAR DIG TILL MÅNEN
OCH TILLBAKA OM INTE MER!!!!!! PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattiiis till din vän, 18 är alltid ngt funny!

puss

2013-10-29 @ 15:17:28
URL: http://fjaelkis.blogg.se
Postat av: Josefin

Det var ett tag sedan jag hade höstlov... :P

2013-11-03 @ 17:53:02
URL: http://josseborj.blogspot.se/



Kom ihåg mig?






Trackback