Follow on Bloglovin
Beställ design här!

ROCKBITCH BOAT 2013 FFS!

Sorry för att jag har bloggat as dåligt, men har haft så fullt upp med att fixa inför båten och sådant.
Som sagt jag var ju på rockbitch boat och jag ångrar satan i det inte en enda minut där. 
Var nog det bästa jag någonsin varit med om, fick så många nya vänner och hade så kul.
Verkligen ett ställe där allt handlar om gemenskap och alla har samma intresse så man slipper bråk, till och med barnfamiljer fick vara ifred där.
 
Tänker nu berättta om båten.

Lördag: 
Jag och Domi vaknar upp och fixar oss, kör bilen mot Hässleholm där tåget mot Stockholm ska gå. 
3 timmars resa och vi är sedan framme i Stockholm. Vi väntar in Johannes och Oscar och självklart så är deras tåg försenat. 
Efter att hela gruppen är samlad är de dags för toabesök, automatbesök och sedan bege sig mot pressbyrån för att fixa bussbiljett till Frihamnen!!!! 
Träffade as sköna personer på bussen som med skulle med båten så vi bekantade oss med dem och fick från och med nu namnet falkenberg!! 
Inne på frihamnensstation plockade vi ut våra biljetter och begav oss mot båten och damn vilken jävla stor båt, var så jäkla taggad. 
Vi försökte finna vår hytt och sedan komma till rätta i hytten och sedan härjade vi båten för att lära oss vart allting låg. 
Vi tog oss även en mumsbit på någon buffegrej! Sedan väntade vi in att supermarket skulle öppna så vi kunde raida där inne. Fick köpt en massa alkohol och begav oss sedan ner till vår hytt igen. 
Vi fixade oss och sedan så började alkohol drickandet. 
Vi tappade bort Johannes de första vi gjorde typ så istället tänkte vi att vi leker någon sorts kysstävling ist. 
Det började med att jag strulade med Dennis och sedan satte det hela igång. Vi raidade hissar och alla hytter på alla våningar för att få ihop kyssar. Tror jag ärligt pussade 5 personer och strulade med 2 personer denna dagen, hejsan herpes typ? Hahahahah!!! Sedan fann vi nog Johannes och vi gick och kollade skitarg, sedan började båten gunga som ett jävla as så jag, Domi och Johannes stack ner till hytten och sov resten utav natten. 
 
 
Söndag: 
Vaknar upp för att de anropar i alla högtalare att vi snart är i Riga. WOOOOAH. Vi vaknar duschar och fixar oss. Det roliga var att ingen hade sitt halloween smink på sig nu så man kände inte igen någon haha alla såg så "normala" ut nu haha!! 
Vi gick igenom Rigas vackra gator och vi hittade självklart Mcdonalds. Skit billigt med, man fick hur mycket som helst för ca 30-40kr. Jag fick en cola burk för 3 kr med, så jävla sköna priser!! 
Sedan så gick vi igenom massa affärer och kollade runt och stökade i Riga tills vi blev trötta och stack mot båten ist. 
När vi kom till båten så mådde inte Domi så bra och det var egentligen inte ens meningen att jag skulle dricka men shotade minttu med Oscar och Johanes och sedan gick de som de gick. Vi sprang iväg till supermarket för att finna ett äpple till Domi och lite värktabletter och vi åt på buffen igen, så denna dagen var jag fasiken full med mat. 
Köpte mer alkhol mer och drog oss ner till hytten för att fixa oss och dricka!!! 
Vi hittar sedan Danny och Dennis och drar med dem till vår hytt där de sedan bli värsta partyt. 
Jag blir först förlovad med Danny och sedan gift och sedan höll jag mig nog bara till honom resten utav kvällen, förutom när London Legrand får för sig att han kan strula med mig, de var bara konstigt ahahahah!!! 
Domi vill sen sova och Oscar däckade efter vi hade sett Adept så jag Johannes och Dennis känner att vi inte är klara för kvällen så vi skulle egentligen joina Danny på någon fest men de slutade med att han försvann ut på däck och vi vägrade gå ut där för de var så satans kallt. 
Så Dennis väljer att vi raiadar en massa hyttar och sådant istället tills jag och Johannes ger upp och går och lägger oss. 

 
Måndag: 
Vaknar upp, packar och städar upp i hytten. Drar upp för att käka frulle och sedan ställa oss så vi kommer först ut eftersom vårt tåg skulle gå 45 min senare. Blir istället att vi missar vårt tåg och får ta ett senare tåg, hejdå typ 500 spänn. Sedan åka tåg i ca 5 timmar och sen väl hemma tog jag mig en jävla dusch eftersom jag i söndags duschade i både öl och gin tack vare alla roliga människor som ville hälla de på mig!!! Sedan däckade vi nog hemma i sängen och varje gång man stod still eller låg stilla så gungade de fortfarande.

 
Har haft så galet kul dessa dagarna, skaffat nya minnen, nya vänner (har glömt att nämna några haha!!!) och jag vill bara tillbaka. Önska nästan att denna kryssningen var i en vecka, tyckte detta gick alldeles för snabbt. Men en sak är säker, jag ska banne mig tillbaka nästa år!
ROCK ON!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Va coola ni var!

2013-11-23 @ 14:30:57
URL: http://josseborj.blogspot.se/



Kom ihåg mig?






Trackback