Follow on Bloglovin
Beställ design här!

May the fourth be with you!

Nu så är jag äntligen på fötterna igen!
Jag har inte haft blogglust alls de senaste dagarna, mest för att vi flyttat in precis och allting är
en enda stor röra och för att jag inte riktigt har återhämtat mig från Stockholm än.
 
Men nu känner jag hur de pirrar i fingrarna och hur jag vill börja blogga igen!
Den 18 maj är jag bokad för morgongåva och barnfotografering, den 19 maj så är det dop som
är bokat på schemat och sedan antar jag att de blir gravidfotografering den 20 maj, så jag är helt
bokad som fotograf iallafall.

Den 9 maj fyller min lilla älskling år så då blir de att fira han, den 10 maj ska jag på cirkus
med hans systersson och den 13 maj firar vi 3 år.

Så jag är så taggad om att få blogga om allt detta och visa er alla härliga bilder ifrån det.
Sedan är jag så nära med att bli klar med min in case of zombie tavla med, så
ska bli så kul att få visa er det med!

Hoppas ni förstår mig och ändå har hängt kvar här även fast jag "behandlat er som skit" haha dvs
inte uppdaterat er om någonting, Men ibland har man sina dagar!

Nu lovar jag iaf att blogga som vanligt igen och idag är det även ingen vanlig dag,
utan officella star wars dagen, så May the fourth be with you today! :D
Och självklart har jag på mig mitt fina star wars linne!

 

Kommentarer
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

vad kul att du har fått fotojobb=D...

2013-05-05 @ 16:19:17
URL: http://punkpoeten.blogg.se



Kom ihåg mig?






Trackback