Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Krossa fördomarna - Daniela's historia.

Hej!
Jag är en flicka på 16 år. Jag är kortväxt.
Något som jag får leva med hela livet. Är under 150 cm lång.
Jag går i en specialskola. För jag har svårt i 3 ämnen bl.a 2 språk och matematik.
I höst ska jag börja i en yrkeskola. Har sökt till Närvårdare, Mediassistent och grafisk designer.
Men jag vet inte vilken ännu som jag börjar i höst med. I höst kommer det att bli en stor förändring i skolan.
För nu har jag gått 3 år i en liten grupp med hjälp när jag behöver.
Och nu ska jag börja i en med ca 15-20 elever. 
Jag tycker om musik,att fotografera och att blogga.
Som mindre har jag blivit retad för att jag varit kort. Men nu har jag inte blivit retad. 
 
Ni finner hennes blogg här: www.aleinad.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Daniela

Det skrivs med ett L :)
Ha en skön kväll :)

Svar: förlåt fixar de direkt!!! :Ddetsamma duu !! :D
None None

2013-05-04 @ 19:25:14
URL: http://www.aleinad.blogg.se



Kom ihåg mig?






Trackback