Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Tagga tagga!

Förlåt men inte haft tid alls till att uppdatera för har haft fullt upp med både fotografering, beställningar
och att packa inför bråvalla. Och vet ni vad? Imorgon smäller det. Imorgon börjar jag min resa mot göteborg där
jag ska stanna hos en kompis och på onsdag när jag vaknar är de dags att köra mot norrköping och bråvalla.
 
Jag ska försöka så gott jag kan med att uppdatera bloggen, men som ni flesta vet suger deras mobilapp ibland..
Men annars kommer jag uppdatera flitigt som fan via instagram (evizskywalker)!
Och ni som ska dit, ni får jätte gärna komma fram och säga hej, jag blir bara glad utav de!


Blev inbjuden i världens härligaste grupp på facebook som har med bråvalla att göra.
En indiangrupp med hövding där du blir invigd genom att få ett indian namn!
Mit blev "Vanilla arrow" och jag är grymt nöjd! Om ni vill vara med om en riktig upplevelse så tycker jag ni
går med i den gruppen, sök på "bråvalla indianerna"
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till nu!!! :D

2013-06-24 @ 23:20:34
URL: http://josseborj.blogspot.se/
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

awesome!!..hoppas du kommer få skitkuul^__^!..

2013-06-25 @ 08:43:57
URL: http://punkpoeten.blogg.se



Kom ihåg mig?






Trackback