Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Hejdå Skåne, hej Halland!

Sorry för jag verkligen inte bloggat på länge, men inlägget jag skrev i onsdags kom inte upp! 
Iallafall! Jag åkte på spontan resa till Falkenberg, kollade på studenten i onsdags och överraskade min mamma.
Tänk att det imorgon kommer vara ett år sen jag tog studenten, ett helt år redan, galet vad tiden går snabbt och jag saknar lätt just den dagen! Lovar er att det kommer bli bästa dagen i ert liv, så fokusera och gör så bra ni kan nu!! Det är värt det!! 
 
Sedan har jag bara hängt med lillasyster, kom ju hit för att umgås med henne med eftersom att sen jag flyttade så hinner vi ju aldrig umgås!! Sedan är min lilla tjej så stor så att hon slutar nian på måndag, redan gymnasietid nu! Spännande ska de bli!! 
Efter det blir det hem till Skåne igen!! 
 
Hoppas ni förstår varför jag inte bloggar nu när jag är här eftersom jag helst bara vill umgås och njuta med lillasyster och mamma och sådant! Men när jag är tillbaka hemma i Skåne så kommer jag blogga massa för har massa härliga grejer att visa upp!! 
 
Kramar på er!!

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Åh ta dig tid till att umgås med familjen ^^ det är viktigast!

2013-06-08 @ 11:29:25
URL: http://www.xn--annard-0xa.se



Kom ihåg mig?






Trackback