Follow on Bloglovin
Beställ design här!

BRÅÅÅÅÅÅÅÅÅVALLAAAA!

Förlåt att jag inte har bloggat alls, men de är verkligen kaos med täckningen eftersom det är 50.000 personer
här som alla ska uppdatera och instagramma samtidigt. Men idag är vi inne på andra jobb dagen och just nu
sitter jag i presshuset och känner vibrationerna från armin van buuren. Fotade nyss maskinen med.

Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste människa eftersom jag nyss fick se underbara green day.
Att efter flera år äntligen få se det band som räddat mig ifrån ångesten och den hemska döden.
Fick världens finaste bider på Billie joe som jag ska fixa med snart så laddar upp den då!
Är fortfarande helt exalterad över att ha fått sett det och vet inte alls hur jag ska kunna tacka
Robin som fått in mig här på bråvalla.

Men som sagt, har ju ingen dator och lånar en nu som alltid är upptagen annars, men försöker
så gott jag kan att uppdatera er om det. Imorgon är det sista dagen att jobba, vi taggar till a day to remember.
Takida, Volbeat, Avicii, Nause. Dada life och en massa mer! Festival känslan ligger verkligen på topp!

Kommentarer
Postat av: POOS

Green day är så jäkla bra live! Jag såg dom i Göteborg 2005 och det var magiskt!
Ska bli kul att få se bilder sen :)
Kram

2013-06-29 @ 08:43:53
URL: http://www.fames.se/POOS
Postat av: Josefin

Nice! Hade inte varit fel och vara där!!

2013-06-29 @ 17:21:15
URL: http://josseborj.blogspot.se/
Postat av: Lina Tsutsumi

Ha så kul nu i Bråvalla! (:

2013-06-30 @ 19:34:16
URL: http://linatsutsumi.com



Kom ihåg mig?






Trackback