Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Musikhjälpen 2013

Jag hoppas verkligen ni alla kollar på musikhjälpen.
För er som inte vet vad det är så är det tre progamledare som blir inlåsta i en glasbur.
Detta året är dem i göteborg, de sänder i 144 timmar och gör insamlingar för olika teman varje år.
Iår är det att varje kvinna ska ha rätten till att överleva sin graviditet. 
Jag tycker detta är så himla fint och verkligen något som alltid tillhör den där julkänslan för de 
sänder alltid det så perfekt nu till jul.

Vi hade musikhjälpen här i Falkenberg i onsdags och jag hjälpte till och bidrog och tyckte alla 
unga artister var så himla duktiga och goa.
Jag hoppas ni hjälper till att stödja ni med!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så himla bra med sånna initiativ, med projekt som detta <3
Kram

2013-12-22 @ 15:01:16
URL: http://linnealiebig.blogg.se



Kom ihåg mig?






Trackback