Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Hit me!

Förlåt att jag varit så himla dålig på att uppdatera, men har spenderat min
3 års dag tillsammans med älsklingen. Vi bestämde att vi inte skulle sitta vid datorn
någonting den dagen eftersom vi bara skulle va med varandra!
Sedan har min ena kompis fyllt år, så vi var där, grillade och firade en lite.

Varit inne i stan och jobbat lite, samt tagit reda på vad de krävs för att plugga psykologi!
Sedan idag har jag upptäckt nya plataser med barnen, var ute på en 2 timmars lång
powerwalk (och en massa lek med!!), så när vi kom hem åt vi och sedan somnade vi alla 3.

Imorgon bär det av till Falkenberg igen!
Sedan ska jag fota morgongåva,bebis,gravid,dop m.m
Så kommer nog vara fullspäckad i helgen med, men jag ska försöka att uppdatera mer då!
Slänga in någon rolig videoblogg med!

Så jag hoppas ni förstår och inte "hatar" mig nu för att jag varit sämst på att uppdatera.
Sedan blir de ingen vinnare i tävlingen för designen eftersom ingen ville vara med,
Så istället så låter jag vem som helst ladda ner den via bloggdesign.nu , sök
på evizlandin och sedan in i min portfölj så ligger den designen där!
Kommer eventuellt att ladda upp fler designer där, håller på med en just nu som
är lite tjejigare än vad denna var! Så kolla gärna in där!

Långt inlägg detta blev nu haha, bjuder på några bilder ifrån idag!


Kommentarer
Postat av: POOS

Förstår dig helt och hållet :)
När jag har tid över så pepprar jag bloggen full med tidsinställda inlägg så jag vet att den "sköter sig själv" när jag jobbar osv.
Dessutom så skriver jag ned en massa idéer i min iphone när jag kommer på att jag vill blogga om något ;) Så har man allt i huvudet och kan göra snabba inlägg så att bloggen rullar på ändå.
Ett tips :D

2013-05-17 @ 12:02:37
URL: http://www.fames.se/POOS/



Kom ihåg mig?






Trackback