Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Sometimes we all fall down.

Igår var en riktigt skitdag, tänker inte bli helt personlig nu, för det handlar inte denna bloggen om, men
det hela började med att sims inte ville som jag ville och alla vet att när sims inte funkar går min värld under typ...

Så om någon är kunnig på pose player och älskar sims så får den gärna hjälpa mig!
Annars så hände det en andra massa grejer igår med som fick mig till att få mina satans ångestattacker, så jag igår natt var ingen rolig natt, varken för mig eller för min pojkvän som försökte ta hand om mig.

Men de är löst nu och nu sitter jag här med en jävlans förkylding, fml right?
Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har och vad ska ni hitta på en sådan fin dag som idag? :D

Och som sagt, the sims kan ta sig just nu, så ledsen är jag!!

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Svar: borde det inte vara varmare i Skåne än i Göteborg? :c

Svar: ja hhahaahah man tror ju de, men nä :c kan fan slänga upp en bild så ska du få se hur hemskt de är här!!
None None

2013-03-25 @ 14:05:32
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

Svar: Tja!:D...Tack detsamma!(skitfin bakgrund)...jodå,min dag har vatt helt okej:)..Hoppas din dag blir bättre trots allt!.Kram<3

Svar: ja jag får hoppas att min dag idag blir bättre än igår :Dåh tack!! hahaha kramar <3
None None

2013-03-25 @ 14:13:22
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Postat av: Hannah

När sims inte funkar när man vill spela = worst feeling, haha typ så!

Svar: ja men eller hur :c speciellt när man ska försöka driva en simsblogg också, går ju inte så bra då :/
None None

2013-03-25 @ 20:33:17
URL: http://nattstad.se/hannahhh



Kom ihåg mig?






Trackback