Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Om mig!

Tänkte berätta lite om mig själv eftersom att jag nu valt att skapat ny blogg.
Mitt namn är Eviz Landin och jag är född april 1993,
bor numera i Skåne med min pojkvän sen 3 år tillbaka. är förlovad och är en liten tokig tjej.

Är en riktigt spelnörd och när jag säger spelgirl så menar jag det,
spelar allt ifrån cs till wow till sims till xbox! And i löööve it!

Min blogg kommer handla om en massa speltips och min vardag, inte sådana tråkiga inlägg som alla storbloggare gör utan en lite annorlunda tjejblogg, från de andra!

Mina intressen är forutom att spela att fotografera, har en annan blogg där jag bara slänger upp mina bilder men kommer även att slänga upp några här!
 
Är helt tumblr beroende, värsta poeten när jag vill, älskar musik som dubstep och sådant som dunkar satan, är även värsta rockarn/punkarn/emo w/e när jag känner för det!

Jag är helt svag för pandor och har typ panda saker överallt!
 
Vet inte vad jag skriva mer, har ni någon fråga så är det bara att ställe dem till mig!
 

Kommentarer



Kom ihåg mig?






Trackback