Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Den jäveln runkade, nu åker han ut!

Okej, vi ska prata om något allvarligt nu och det är den här tråden (http://www.familjeliv.se/Forum-9-191/m63386102-1.html). Denna kvinna anser att hennes kille varit otrogen för att han runkat.
Okej, jag hade förstått henne om de innan bestämt en pakt att de inte ska onanera(men vem gör egentligen det) eller om han satt och hade camsex med någon. Men detta framgår ingenstans och när man frågar Ts så fortsätter hon bara med att säga att han svikit henne.

Herregud, alla har ett behov, om hon nu inte varit tillräcklig i förhållandet eller hon kanske inte vart hemma på ett bra tag, då är de väl klart han ska få unna sig en liten handtralla, det var ju inte så att det satt en annan dam där och drog han i snoppen kors och tvärs. Jag hade bara tyckt det vart extremt HOT om min kille drog sig i snoppa, men de är ju jag. Och om han nu runkade till porr, so what? De är ju inte så att han skapar romantiska stunder med just den porren och visst har du suttit med dina damer och vart nyfiken på lite porr så ni sökte runt och fann något lite förbjudet och roligt och vi alla kommer alltid att attraheras utav andra personer, det är så människan funkar. Bara för det betyder det inte att han älskar dig mindre eller att han är dig otrogen, fy skäms.

Tråden fortsätter och folk ramlar in på att killar är mer sexberoende än vad tjejer är och frågan är, vem kom egentligen på denna myten? Tjejer är minst lika sexgalna som killar, jag känner sjukt många tjejer som inte kan sluta snacka om sex för de är så beroende utav de. Till och med jag är mer sex beroende än vad min pojkvän är och om han är tråkig får jag helt enkelt liva upp det och då hoppar han gärna på sex tåget.

Och alla ni nu som kollat porr, om man nu endast vill se en person leka med sig själv för att pilla sig själv lite mellan benen, har ni någonsin sett en video där en kille strippar av sig och sedan börjar runka och leka med sexlekasaker? Nä, de har inte jag heller, det enda som cirkulerar runt är videos på tjejer som strippar för att sedan leka med sig själva eller kanske njuta lite extra med en leksak, vad tusan försvann all porr för tjejer? Inte vill väl vi kolla på bögporr bara för att kunna se män klä av sig och sedan runka lite för än (förutom nu de personer som kanske tänder på det men ja..)

Och de där med BDSM, ursäkta men det är minst lika många kvinnliga slavar som män. 
Har ni aldrig sett fråga olle eller? Där har jag bara sett dominanta tjejer som använt killar som hundslavar eller andra sorts slavar och sedan bett dem kalla dem madame eller milady.
Herregud, och man är alltid överrens om vad som är okej och inte okej, och brukar oftast ha ett ord för att säga stopp.

Och att sen klanka ner på tjejer/killar som inte tycker om att onanera, att kalla dem onormala och äckliga, what?
Sluta upp med de där nu, det finns folk som kanske inte känner sig bekväma med att göra det eller som faktiskt inte tycker om det? 

Vad tycker ni om hela den här hysteriken? Hade varit kul att få läsa lite andra svar och tankar!
För att bryta detta allvarliga inlägg så tilläger jag mitt komiska svar i tråden:

Kommentarer



Kom ihåg mig?






Trackback