Follow on Bloglovin
Beställ design här!

Bitch, dont talk behind my back!

Dagens ämne är: Skvallerbloggar (klicka på bilderna för att komma till bloggarna)

Jag tycker dessa bloggarna har börjat gå för långt nu, innan var dem bra, berättade smått in i personernas liv, kränkte ingen, var noggranna inlägg och sådant. Idag är det kassa människor bakom dessa, kränkningar hit och dit, flodhästar, flator, m.m. En massa stavfel och inga bra inlägg alls.

Tycker ni det är okej att hänga ut offentliga personer såhär? Jag menar de är inte världskändisar som visar upp allt möjligt som artister gör, utan de är helt vanliga individer som valt att skriv ut sitt liv på en blogg, kanske först och främst för att ha något att se bak till i framtiden för sig själv, men sen varit som en inspirationskälla för andra och blivit stor, detta beundrar jag.
Men att det sedan alltid ska finnas haters som ska klanka ner på allt och alla och väljer att hänga ut dessa oskyldiga människor, fy säger jag bara.

Jag är emot mobbning och kommer alltid vara det, ingen ska få behöva känna sig värdelös och ingen ska behöva få känna sig värdelös. Alla har vi känslor, även fast vissa människor inte förstår sådant.

Sprid kärlek, inte hat. Snart alla hjärtans dag ju, ingen har sagt att det är en pojkvän/flickvän dag utan sprid kärlek till alla människor omkring dig med, ge bort ett leende på stan, kanske räddar du just den personens dag då, vem vet.

Kommentarer



Kom ihåg mig?






Trackback